otrdiena, 2012. gada 17. aprīlis

Eurovision 2012.

Paklausījos vienu otru dziesmu, ko piedāvā eiropiskās valstis. Nu ko lai saku, vārdu sakot kaut kāds murgs.
Teiksim Krievija, piedodiet, bet man laikam to nesaprast nu vienkārši galīgi garām. Vai, tiešām šai lielajai un plašai valstij neatradās nekas piemērotāks šim pasākumam. Pārskrienot pa RU-netu un palasot komentārus izrādās, ka lielākais daudzums ir tādās pašās domās kā es. It sevišķi uzjautrināja pāris komentāru : “Кто то хоть слово понял из того что они пели?” , “Теперь главное что бы дожили” .....


Protams, noskatījos arī ko piedāvā Latvija, piedodiet, bet tāds pats secinājums. Nu galīgi garām, es nesaprotu kas viņus izvēlās un kā tādu marasmu var laist ārā pasaulē.....


Visu cieņu un kas man tiešām patika ir dziesma ar ko piedāvāja Polija. Cepuri nost, patīkami klausīties. Bet diemžēl Polija pati izstājās no konkursa, ļoti žēl. Lūk info : "Польша отказалась от участия на конкурсе из-за загруженности телеэфира. Местная телерадиокомпания собирается акцентировать внимание на трансляции Летних Олимпийских игр и чемпионата Европы по футболу Евро-2012. Европейский вещательный союз предложил Польше помощь с телетрансляцией и финансированием, но 17 января 2012 местная телерадиокомпания окончательно подтвердила отказ."


Protams gaumes ir dažādas , tāpēc tas viss ir mans uzskats IMHO.

2 komentāri:

  1. Par gaumi jau nestrīdas.Man personīgi večiņas pat ļoti patīk.Viņas, man liekas,patiešām dabīgas atšķrībā no citiem snobiskiem dalībniekiem.

    AtbildētDzēst
  2. Pilnīgi piekrītu. Tā jau nav ne vainas , bet man liekas ka nu neder šim pasākumam.... IMHO protams

    AtbildētDzēst