ceturtdiena, 2012. gada 10. maijs

Ķīniešu pakaļdarinājumi.

   Nezinu, kā jums, bet pret Ķīniešu precēm es izturos pozitīvi un esmu vienmēr bijis un vēl joprojām esmu apmierināts. Pats lietoju ķinīzeru ražotu mobilo, kuram pat nav ne nosaukuma ne markas, bet strādā bez problēmām . Kaut nāca komplektā otra batareika līdzi, bet līdz šim (pat neatceros, kuro gadu lietoju) vēl nav pielietota jo vēl joprojām tur ilgi un nekādu gļuku. Jau labu laiku lietoju navigatoru, kas arī ir ķinīzeru ražojums un pilnīgi apmierināts. Cik esmu pētījis tad  visāti tur super puper TOMTOM, Garmin ...... nestāv klāt. Nesen, kā jau biju aprakstījis, esmu iegādājies arī planšetnieku. Protams nav jau nekāds iPAD vai Samsung Galaxy, bet mani pilnīgi apmierina. Ir jau vēl daudz visādas lietiņas ko lietoju un ko štancējuši ķinīzeri. Bet ir protams lietas, ko pakaļdarina un pamaina mazliet nosaukumu no brenda, tas gan uzjautrina un tur gan vajag mācēt, lai uzķertos un sajaukt ar īsto marku !!!!






























   Protams šajos laikos jābūt uzmanīgiem, lai ADIDAS vietā nenopirkti ADADIS vai citu paveidu !!!!! Bet, kas pie tā būs vainīks ja ne pats !!! Jebkurā gadījumā Ķīnieši rullē un vienmēr būs cieņā - IMXO.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru